סקירה על ברנדי 777 דלוקס ובאילו מחירים הוא נמכר בעולם בהשוואה לישראל

ברנדי 777 דלוקס הוא ברנדי באיכות פרימיום המיוצר על ידי היקב הנודע, יקב כרמל. סקירה על המשקה המבוקש:

ברנדי 777 דלוקס הוא ברנדי באיכות פרימיום המיוצר על ידי היקב הנודע, יקב כרמל. זוהי תערובת של משקאות חריפים משובחים ביותר שהתיישנו במשך 7 שנים לפחות בחביות עץ אלון. התוצאה היא ברנדי עשיר ומורכב שכולו טעם וארומה.

מראה

מראה: לברנדי 777 דלוקס צבע ענברי עמוק עם גוון זהוב, הנובע מתהליך ההתיישנות שלו. יש לו עקביות עבה וצמיגה, וכאשר מסתובבים בכוס, הוא יוצר רגליים ארוכות ואיטיות.

אף: האף של ברנדי 777 דלוקס עשיר ומורכב, עם מגוון ניחוחות הכוללים וניל, קרמל, טופי ועץ אלון קלוי. יש גם רמזים לפירות יבשים ואגוזים, שמוסיפים לעומקו ולמורכבותו.

החיך: על החך, ה-ברנדי 777 דלוקס (Brandy 777 Deluxe) חלק ומעוגל היטב, בעל מרקם עשיר וקטיפתי. הטעמים הם תערובת של פירות יבשים, קרמל ועץ אלון, עם שמץ של תבלינים שמוסיף למורכבות שלו. הסיומת ארוכה ומשביעה, עם מתיקות מעודנת המתמשכת בחיך.

מחיר

מחיר: המחיר של ה-ברנדי 777 דלוקס משתנה בהתאם לאזור ולקמעונאי. בארצות הברית הוא נמכר במחיר ממוצע של 70-80 דולר לבקבוק. באירופה, זה יכול לנוע בין 50-60 אירו לבקבוק. בישראל הוא נמכר במחיר ממוצע של 220-250 ₪ לבקבוק, הגבוה ממחירו באזורים אחרים.

השוואה

השוואה: בהשוואה לברנדי פרימיום אחרים בשוק, ה-ברנדי 777 דלוקס במחיר תחרותי. הוא מציע פרופיל איכות וטעמים דומים לברנדי פרימיום אחרים, כגון הנסי XO או רמי מרטין XO, אך בנקודת מחיר מעט נמוכה יותר.

לסיכום, ברנדי 777 דלוקס הוא בחירה מצוינת עבור חובבי ברנדי שמעריכים פרופיל טעמים עשיר ומורכב. המרקם החלק, המתיקות העדינה והגימור הארוך שלו הופכים אותו לרוח צדדית שאפשר ליהנות ממנה בצורה מסודרת, על הסלעים או בקוקטייל. בעוד שמחירו בישראל עשוי להיות גבוה יותר מאשר באזורים אחרים, האיכות והערך שלו הופכים אותו להשקעה משתלמת למי שמעריך משקאות חריפים פרימיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top