וויסקי ג’יין בורדו והמומלצים הטובים ביותר

ג’יין בורדו הוא מותג וויסקי המיוצר על ידי חברת Heaven Hill Brands. וויסקי ג’יין בורדו והמומלצים הטובים ביותר:

ג’יין בורדו (Jane Bordeaux) הוא מותג וויסקי איכותי המיוצר על ידי חברת Heaven Hill Brands. יש להם כמה וויסקי שונים תחת התווית ג’יין בורדו, אבל הנה כמה מהטובים ביותר שלהם:

  1. ג’יין בורדו Single Barrel Bourbon – בורבון איכותי זה מיושן לפחות 10 שנים בחבית בודדת, מה שמקנה לו פרופיל טעם ייחודי. יש לו תווים של וניל, קרמל ועץ אלון, וסיומת חלקה.
  2. ג’יין בורדו Double Barrel Bourbon – בורבון זה מיושן בשתי חביות שונות, מה שמקנה לו פרופיל טעם מורכב יותר. יש לו תווים של קרמל, טופי ותבלינים, וסיומת ארוכה וחלקה.
  3. וויסקי ג’יין בורדו סטרייט שיפון – וויסקי שיפון זה מיוצר עם תכולת שיפון גבוהה, מה שמקנה לו פרופיל טעם מתובל. יש לו תווים של קינמון, ציפורן ופלפל, וסיומת ארוכה וחמה.
  4. ג’יין בורדו Barrel Proof Bourbon – בורבון זה מבוקבק בחוזק החבית, מה שאומר שהוא לא הושקה. יש לו פרופיל טעם חזק וחזק עם תווים של קרמל, אלון ותבלינים.
וויסקי ג'יין בורדו והמומלצים הטובים ביותר
מקור – פינטרסט וויסקי ג’יין בורדו והמומלצים הטובים ביותר

מייסד וויסקי ג’יין בורדו

Heaven Hill Brands היא חברה פרטית בבעלות משפחתית ומופעלת למשקאות חריפים שבסיסה בקנטקי, ארה”ב. החברה נוסדה בשנת 1934 על ידי משפחת שפירא, וכיום מנוהלת על ידי הדור השלישי והרביעי למשפחה.

Heaven Hill Brands מייצרת מגוון רחב של משקאות חריפים, כולל בורבון, ויסקי שיפון, וודקה, רום, ג’ין וברנדי. כמה מהמותגים הידועים ביותר שלהם כוללים את אוון וויליאמס, אליהו קרייג, לארסני והנרי מק’קנה. הם גם מייצרים מספר משקאות חריפים מיוחדים, כמו ליקר רימונים PAMA וטקילה לונאזול.

החברה ידועה במחויבותה לאיכות, ורבים מהבורבונים ומשקאות חריפים אחרים שלהם זכו בפרסים רבים לאורך השנים. הם גם מחויבים לקיימות ויישמו מספר שיטות ידידותיות לסביבה במזקקות ובמתקנים אחרים שלהם.

בסך הכל, Heaven Hill Brands היא שחקן חשוב בתעשיית המשקאות החריפים האמריקאית, והמוצרים שלהם נהנים על ידי שתיינים ברחבי העולם.

בסך הכל, וויסקי ג’יין בורדו ידועים באיכות הגבוהה ובפרופילי הטעם הייחודיים שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top