סקירה על וויסקי ג’וני ווקר ווייט ווקר משחקי הכס | סוגים וטעמים

ג’וני ווקר וויסקי משחקי הכס וויט (לבן) Johnnie Walker White Walker-Game Of Thrones Whiskey הוא וויסקי סקוטי במהדורה מוגבלת.

ג’וני ווקר וויסקי משחקי הכס וויט (לבן) Johnnie Walker White Walker-Game Of Thrones Whiskey הוא וויסקי סקוטי במהדורה מוגבלת שנוצר בשיתוף פעולה בין Diageo, חברת האם של ג’וני ווקר, לבין יוצרי סדרת הטלוויזיה הפופולרית “משחקי הכס”. הוויסקי נוצר בהשראת ה-White Walkers האייקוני של התוכנית, והוא שוחרר בשנת 2018 במקביל לעונה האחרונה של התוכנית.

ההיסטוריה של וויסקי ג’וני ווקר ווייט ווקר משחקי הכס

הסיפור של ג’וני ווקר החל בשנת 1820, כאשר צעיר בשם ג’ון ווקר פתח חנות מכולת קטנה בקילמרנוק, סקוטלנד. עם השנים, החנות גדלה והתפתחה, והפכה בסופו של דבר לעסק של מיזוג ובקבוקי וויסקי. ג’וני ווקר צבר במהירות מוניטין של איכות ועקביות, ובתחילת המאה ה-20, זה היה אחד ממותגי הוויסקי הפופולריים ביותר בעולם.

שיתוף הפעולה בין ג’וני ווקר למשחקי הכס היה התאמה טבעית, לאור הפופולריות של התוכנית והעובדה שלוויסקי יש תפקיד בולט בסדרה. הוויסקי של ג’וני ווקר ווייט ווקר נוצר כדי לגלם את עולמם הקפוא והמסתורי של הווייט ווקר, וכדי לפנות לחובבי המופע.

הטעם של ג’וני ווקר – וויסקי של משחקי הכס

וויסקי ג’וני ווקר ווייט ווקר משחקי הכס Johnnie Walker White Walker הוא וויסקי סקוטי בלנדד המיוצר עם סינגל מאלט ממזקקות Cardhu ו-Clynelish. אומרים שלוויסקי יש טעם חלק ומעט מתוק, עם תווים של קרמל, וניל ודבש. הוא מתואר גם כבעל תחושת “מצנן”, שנועדה לעורר את עולמם הקפוא של ההולכים הלבנים.

אחד המאפיינים הייחודיים של ג’וני ווקר ווייט ווקר הוא האריזה שלו. הבקבוק מעוטר באפקט “כפור חורף”, שנועד לעורר את עולמם הקפוא של ההולכים הלבנים. כאשר הבקבוק מונח במקפיא, התווית משתנה וחושפת הודעה ממלך הלילה: “החורף כאן”.

הפופולריות של וויסקי ג’וני ווקר וייט ווקר-משחקי הכס

הוויסקי של ג’וני ווקר וייט ווקר-Game Of Thrones היה להיט בקרב מעריצי התוכנית, והפך במהרה לפריט אספנים מבוקש. הוויסקי במהדורה מוגבלת היה זמין רק לזמן קצר, ומעריצים רבים מיהרו לקנות בקבוקים לפני שהם נמכרו.

הפופולריות של הוויסקי הולידה גם מספר מוצרים קשורים, כולל כוס וויסקי במהדורה מוגבלת של משחקי הכס, וסדרה של מתכוני קוקטיילים בהשראת המופע. הצלחת שיתוף הפעולה של ג’וני ווקר ווייט ווקר-משחקי הכס הובילה להשערות שייתכנו שיתופי פעולה נוספים בין שני המותגים בעתיד.

לסיכום, וויסקי ג’וני ווקר ווייט ווקר משחקי הכס White Walker-Game Of Thrones הוא וויסקי סקוטי ייחודי ובעל טעם שנוצר כמחווה ל-White Walkers האייקוני של תוכנית הטלוויזיה המצליחה. טעמו החלק, התחושה הקרירה והאריזה הייחודית שלו הפכו אותו לפריט אספנים פופולרי בקרב מעריצי התוכנית, ולהוכחה לפופולריות המתמשכת של המותג ג’וני ווקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top