האם יין מתקלקל בחום? כל הפרטים

נזקי חום היין הם דאגה אמיתית, והוא נפוץ הרבה יותר ממה שאתה חושב. האם יין מתקלקל בחום?

כמעט כל המדינה נפגעה בגל חום שקובע שיא ומדענים צופים שגלי חום כמו זה יהפכו לשכיחים יותר בשנים הקרובות. יין אדום הוא כנראה הדבר האחרון שעל דעתך במהלך התקפי מזג אוויר כמו זה. לְהִזָהֵר! חום הוא קוטל יין. טמפרטורות מעל 70 מעלות במשך פרק זמן משמעותי עלולות להכתים לצמיתות את טעם היין. האם יין מתקלקל בחום?

מעל 80 מעלות בערך ואתה ממש מתחיל לבשל את היין. לנזקי חום יין טעם חמוץ וריבה לא נעים… בערך כמו שזיפים מיובשים משומרים. חום יכול גם לסכן את האיטום של הבקבוק, מה שמוביל לבעיות חמצון .

האם יין מתקלקל בחום
האם יין מתקלקל בחום

כיצד למנוע נזקי חום ליין

אל תשאיר יין במכונית שלך

זהו אחד התרחישים הנפוצים ביותר: אתה רץ לחנות כדי לתפוס כמה פריטים לארוחת ערב. אתה לא קונה סחורה קפואה, אז אתה לא חושב לעשות כמה שליחויות אחר כך. המכונית שלך (במיוחד תא המטען שלך) יכולה להגיע הרבה מעל 100 מעלות פרנהייט ביום קיץ ממוצע. יין יתחיל להתבשל מעל 90 מעלות פרנהייט. התייחסו ליין שלכם כאל סלסלת פירות יער טריים או ליטר גלידה. יקר ערך!

  • שים איתך יין בתא הנוסעים
  • בצעו רכישת יין / קחו את התחנה האחרונה והלכו ישירות הביתה
  • אם אתה בטעימת יין, העבר את הרכישות שלך ליקב או למסעדה הבאים

היין שלך עלול להינזק עוד לפני שאתה מקבל אותו

אם חנות חמה או סלוחה בפנים, היין שלה לא שווה קנייה. יתר על כן, האופן שבו חנויות מקבלות ומטפלות במשלוחים שלהן יכול להשפיע רבות על חיי המדף ואיכות הפריטים. אם החנות הרגילה שלך מקבלת משטחים ארוזים של יין ומשאירה אותם בשמש למספר דקות, החום יכול להישאר כלוא באריזות המתיחה ובקופסאות הקרטון במשך שעות… בישול איטי של היין גם לאחר שהוא מאוחסן. במהלך טמפרטורות קיצוניות, קנה מחנויות שהגנו על רציפי קליטה או ייעלו את הקבלה שלהם באוויר הפתוח. הנה כמה אמצעי זהירות לקניות יין באינטרנט:

  • אל תהיו חסכנים במשלוח קרקעי בזמן קיצוני בטמפרטורה.
  • קרא את אפשרויות המשלוח של קמעונאי היין, לפעמים הם יחזיקו את היין שלך עד שמזג האוויר ישתפר.
  • קנה יין ביחידות של שש או יותר.
  • שולחי יין קלקר הם לא השטן.

אפילו הבית שלך יכול להיות חם מדי

כאשר החום באמת דולק, הטמפרטורה ברוב המגורים עם מיזוג אוויר יכולה לעלות לשפל עד אמצע שנות ה-70. הטמפרטורה אצל אלה ללא AC יכולה להרקיע שחקים. תנודות טמפרטורה פראיות עלולות לפגוע גם ביין.

  • אחסן יין במרתף או במרתף שלך.
  • שמור את היין שלך במקרר אם אין לך מרתף.
  • הימנע מהנחת היין שלך קרוב לחלונות או על גבי המקרר
  • אל תשים יין בעליית גג או במוסך מכיוון שהחללים הללו נוטים ללכוד ולהגדיל את החום ולהתקרר בלילה.

אוכל בפטיו בשמש

אוכל בחוץ יכול להיות אחד החלקים המהנים ביותר בקיץ. אפילו בזמן גל חום, ישיבה לצד הבריכה עם כוס היא דרך מצוינת לבזבז את היום. השאירו את היין שלכם בתוך הבית מכיוון שהכוס הכהה של הבקבוק יכולה לפעול כמו עדשה, ומבשלת את היין בלייזר של שמש. הנסיעות הנוספות למטבח וממנו ישתלמו עם יין ראוי יותר לשתייה, קריר ומרענן יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top