7 טיפים לשתות יין ולהישאר רזה (קלוריות)

להלן 7 טיפים על שמירה על בריאות תוך כדי שתיית יין.

שמתם לב פעם לחוסר ההתחשבות שיש לדיאטות בהרגלי היין שלכם? ברצינות. איך אמורים להתחיל ולשמור על אורח חיים בריא אם זה מסיר לחלוטין יין? כמו כן, האם אפשר לשתות יין ולהישאר רזה?

למרבה המזל, זוהי עדות מוחצת המצביעה על יין כצורת האלכוהול הבריאה ביותר אם נצרך במתינות.

להלן 7 טיפים על שמירה על בריאות תוך כדי שתיית יין.

7 דרכים להישאר בריאים ולשתות יין

7 הטיפים הבאים עשויים לעזור לכם ליהנות מתזונה בריאה הכוללת יין.

  1. דע את הקלוריות של היין
  2. תרוויח את הכוס שלך
  3. אל תשתה לפני שאתה אוכל
  4. האם לשתות יין אדום יבש
  5. אל תשתה מאוחר מדי
  6. תוציא יותר על יין
  7. שתו יין מחוץ לבית

דבר עם רופא: דבר ראשון – הפיזיולוגיה של כל אחד שונה. אם אתה סובל מעודף משקל חמור או סובל ממצב חמור, שוחח עם הרופא שלך על בריאותך.

1. הכר את הקלוריות ביין

ברוב היין יש בין 92-175 קלוריות לכוס. אם תרצה לברר את הפרטים לגבי יין מסוים.

הדבר המעניין בקלוריות אלכוהול הוא שהגוף שלנו מעכל אתנול בצורה שונה. אנו שולחים עודף אתנול לתהליך מטבולי מורכב הכולל את הכבד שלנו, אשר בסופו של דבר משחרר חומצה אצטית המעובדת על ידי הגוף (המכונה גם אנחנו עושים פיפי). אז לא כל הקלוריות הללו הופכות לאנרגיה.

כמובן, חשוב לציין שהפיזיולוגיה של כולם שונה: נשים, אסייתיות, אינדיאנים ואינואיטים מפרישים פחות שתיה חריפה מאשר גברים קווקזיים. 

מה שמוזר הוא שאם אתה שותה יותר ממה שאתה יכול לבצע חילוף חומרים, יש לך פחות סיכוי לספוג את הקלוריות. זה לא אומר שאתה יכול לצאת ולשתות בקבוק יין, זה רק אומר שקלוריות אלכוהול קצת יותר סלחניות מאשר נגיד… קלוריות גלידה .

כמה יין זה יותר מדי יין?

שתייה מרובה היא בערך 3+ משקאות לגבר ו -2+ משקאות לאישה מדי יום. עשו טובה לבריאותכם והתאקלמו את גופכם לכמחצית מזה כדוגמה טובה להתנהגות שתייה מתונה. כמה מהאנשים הארוכים ביותר על פני כדור הארץ שותים כל כך הרבה יין מדי יום.

שתייה מתונה:
  • (גברים)
  • + (נשים)

2. הרווח את כוס היין שלך לפני שאתה שותה

הליכה בשעות הערב המוקדמות תעזור לשמור על חילוף החומרים שלך וגם תאט את דחף ה”צורך להאכיל” שיש לנו לעתים קרובות בסוף היום. הליכה היא דקומפרסיה טבעית. הרגל זה עשוי לסייע בהפחתת שתיית יתר.

הגדרת התזונה שלך להצלחה פירושה הגברת חילוף החומרים שלך. מה שמעניין ביין הוא שהוא גם מגביר את חילוף החומרים למשך כ-70-90 דקות. חשוב לשתות מים כשאתם צורכים יין ומשקאות חריפים כדי לשמור על איזון המים בתאים שלכם מכיוון שאלכוהול הוא משתן. שימו לב שבירה שונה מיין וגורמת לתאים להתנפח.

“גברים ונשים ששותים אלכוהול נוטים להיות בעלי משקל גוף יציב במשך עשור של תצפית בהשוואה לעמיתיהם שאינם שותים, שמשקלם עולה.” מחקר פרוספקטיבי על צריכת שתיה חריפה ושינוי במשקל הגוף בקרב מבוגרים בארה”ב Pubmed.gov

3. אל תשתה לפני שאתה אוכל

שתיית יין לפני האכילה הראתה כמגבירה את התיאבון כאשר היא צורכת 30 דקות לפני האכילה, אז שמור את היין שלך לארוחה. אם אתה אוהב לבשל ולשתות בו זמנית, נסה לפצל את כוס היין שלך ל-2 מנות של 3 אונקיות כל אחת.

כמו כן, יין על בטן מלאה תגרום לכך שתהיה פחות סביר שתרגיש את ההשפעות ויותר סביר שתספוג את כל הקלוריות הנלוות.

7 טיפים לשתות יין ולהישאר רזה (קלוריות)
מקור אינסטגרם 7 טיפים לשתות יין ולהישאר רזה (קלוריות)

4. שתו יין אדום יבש

יין אדום הוכיח שיש לו נוגדי חמצון גבוהים בהרבה מיינות אחרים. שימו לב לרמת האלכוהול בעת רכישת בקבוק ונסו לשמור אותו מתחת ל-13.5% ABV . גלה על היתרונות הבריאותיים המדהימים של יין אדום.


5. אל תשתה מאוחר מדי בלילה

אלכוהול מתנהג בדומה לפחמימות בגופנו, אז כדי לשתות יין ולהישאר רזה, להתנגד לשתייה מאוחר מדי. תוכל גם לנוח באיכות גבוהה יותר אם תפסיק לאכול ולשתות במשך היום בסביבות 8 עד 20:30 – כלומר אם תלך לישון בסביבות השעה 12:00 .


6. להוציא יותר על בקבוק יין

כדי לשנות את ההרגלים שלנו, עלינו לשים ערך סביב הדברים שאנו אוכלים. אם תוציאו קצת יותר על בקבוק היין שלכם, זה יעודד אתכם ליהנות ממנו במשך מספר ימים. אתה יכול בקלות לשמר את היין האדום או הלבן שלך במקרר עם אוטם יין משאבת ואקום . יינות מבעבעים יחזיקו עד 4 ימים עם פקק שמפניה .


7. אל תשתה בבית

אנחנו עצלנים, כך שאם הפיתוי לא נמצא בקרבת מקום, יש פחות סיכוי שנתמכר. אם אתה בדיאטה קפדנית, הסר מאכלים ומשקאות מפנקים מהבית שלך. בכל אופן, אתה עדיין יכול לשתות משקה בלילה! למה לא ללכת לבר יין שכונתי ולפגוש חבר?


בונוס: יין כאפרודיזיאק

מעט יין יכול לעזור לך להכניס אותך לאווירה . אנחנו לא רופאים אז אל תתייחסו למילה שלנו, במקום זאת, הסתכלו על העובדות:

  • יין מגביר את זרימת הדם וגורם לתחושת עקצוץ חם על העור.
  • אתנול הוא מעכב גלוטמט ומאט את פעילות המוח – זה ימנע ממך להסיח את דעתך!

אתה לא צריך כל כך הרבה בשביל להנות מההשפעה, רק טעימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top