סקירה על וויסקי היילנד פארק 12 שנים | סוגים וטעמים

היילנד פארק 12 שנים הוא וויסקי סקוטי סינגל מאלט שמקורו באיי אורקני שבסקוטלנד.

היילנד פארק 12 שנים- מהדורת “כבוד הויקינג” Highland Park 12 Year Old Viking Honor הוא וויסקי סקוטי סינגל מאלט שמקורו באיי אורקני שבסקוטלנד. הוא מיוצר על ידי מזקקת היילנד פארק, הפועלת מאז 1798, מה שהופך אותו לאחת המזקקות הוותיקות בסקוטלנד.

היסטוריה קצרה על היילנד פארק 12 שנים

היסטוריה של מזקקת היילנד פארק מזקקת היילנד פארק הוקמה בשנת 1798 באיי אורקני הנידחים, אשר ממוקמים מול החוף הצפוני של סקוטלנד. הוא הוקם על ידי מגנוס אונסון, מבריח מקומי ומזקק לא חוקי, שהיה ידוע בזכות הוויסקי האיכותי שלו. אונסון ניהל את המזקקה שלו בסתר, והסתיר אותה מהרשויות שהיו משביתות אותה.

בשנת 1826 נרכשה המזקקה על ידי רוברט בורוויק, שהפך אותה למבצע לגיטימי. בורוויק הרחיב את המזקקה והציג שיטות ייצור חדשות, שסייעו לשיפור איכות הוויסקי. ב-1876 נמכרה המזקקה לג’יימס גרנט, שהרחיב אותה עוד יותר והחל לייצא ויסקי היילנד פארק ברחבי העולם.

כיום, מזקקת היילנד פארק נמצאת בבעלותה של קבוצת אדרינגטון, המחזיקה גם במותגי וויסקי ידועים נוספים כמו The Macallan ו-Famous Grouse.

טעמו של היילנד פארק 12 שנים

היילנד פארק 12 שנים Taste of Highland Park 12 Year Old Viking Honor הוא וויסקי סקוטי סינגל מאלט שהתבגר במשך 12 שנים בשילוב של חביות שרי וחביות בורבון. לוויסקי צבע עשיר וזהוב וארומה מורכבת הנשלטת על ידי תווים של דבש אברש, עשן כבול וריחות פרחים.

בחיך, Highland Park 12 Year Old Viking Honor יש טעם בעל גוף מלא ומעושן, עם רמזים של קרמל, וניל ופירות יבשים. הסיומת ארוכה ומחממת, עם מתיקות מתמשכת שהופכת את הוויסקי הזה לתענוג להתענג עליו.

הפופולריות של היילנד פארק

הפופולריות של היילנד פארק 12 Year Old Viking Honor Highland Park 12 Year Old Viking Honor הוא אחד מהוויסקי הסקוטי הסינגל מאלט הפופולריים בעולם. הוא זכה בפרסים רבים על איכותו וטעמו, כולל מדליית הזהב בתחרות הבינלאומית ליין ומשקאות חריפים ב-2018.

ניתן לייחס את הפופולריות של Highland Park 12 Year Old Viking Honor לאיכות יוצאת דופן ולפרופיל הטעמים הייחודי שלו. זהו וויסקי הפונה לשתייני וויסקי מתחילים ומנוסים כאחד, בזכות החלקות והמורכבות שלו.

בנוסף לטעמו המעולה, ל-Highland Park 12 Year Old Viking Honor יש גם היסטוריה ומורשת עשירה שמוסיפה למשיכה שלו. מיקומה של המזקקה באיי אורקני הנידחים, יחד עם ההיסטוריה הארוכה של ייצור וויסקי איכותי, מעניקים לה תחושת מיסטיקה ותככים שמושכים אליה חובבי וויסקי מרחבי העולם.

מסקנה היילנד פארק 12 שנים Highland Park 12 Year Old Viking Honor הוא וויסקי סקוטי סינגל מאלט ספוג היסטוריה ומורשת. פרופיל הטעמים הייחודי שלו, שהוא תוצאה של התבגרותו בחביות שרי וברבון, הפך אותו לאחד הוויסקי הפופולריים בעולם. בין אם נהנו בצורה מסודרת, על הסלעים או כחלק מקוקטייל, Highland Park 12 Year Old Viking Honor הוא וויסקי שבטוח ירשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top