סקירה על וויסקי פרופר טוולב 12 Proper Twelve | סוגים וטעמים

פרופר טוולב 12 Proper Twelve הוא מותג וויסקי אירי אשר הוקם על ידי לוחם ה-MMA קונור מקגרגור בשנת 2018.

פרופר טוולב 12 Proper Twelve הוא מותג וויסקי אירי אשר הוקם על ידי לוחם ה-MMA קונור מקגרגור בשנת 2018. מאז השקתו, הפך פרופר טוולב Proper Twelve לאחד ממותגי הוויסקי הפופולריים בעולם. במאמר זה, נחקור את ההיסטוריה של הוויסקי Proper Twelve, הטעם שלו והפופולריות שלו.

היסטוריה של וויסקי פרופר טוולב 12

קונור מקגרגור, המייסד של פרופר טוולב Proper Twelve, הוא לוחם MMA ידוע מאירלנד. מקגרגור תמיד היה מעריץ של וויסקי אירי, והיה לו רצון ליצור מותג וויסקי משלו. בשנת 2018 השיק מקגרגור את הוויסקי Proper Twelve באירלנד ובארצות הברית.

השם “Proper Twelve” מגיע מעיר הולדתו של מקגרגור, קרומלין, דבלין 12. מקגרגור רצה לחלוק כבוד לעיר הולדתו, והוא הרגיש שהשם Proper Twelve הוא הדרך המושלמת לעשות זאת.

פרופר טוולב Proper Twelve עשוי מתערובת של וויסקי גריין ומאלט שהתיישנו בחביות בורבון לשעבר. הוויסקי מזוקק במזקקת אולד בושמילס בצפון אירלנד, המייצרת וויסקי כבר למעלה מ-400 שנה.

טעמו של וויסקי אהוב

לוויסקי פרופר טוולב Proper Twelve יש טעם חלק ומאוזן שהופך אותו לבחירה פופולרית בקרב שותי ויסקי. לוויסקי ארומה מעט מתוקה ופירותית עם רמזים של וניל ודבש. בחיך, ל-Proper Twelve טעם חם וחלק עם תווים של לתת, אלון קלוי ודבש. הסיומת ארוכה ומעט מתובלת, עם נגיעה של וניל.

וויסקי פרופר Twelve עדיף ליהנות מסודר או על הסלעים. זה יכול לשמש גם בקוקטיילים, כמו וויסקי אירי חמוץ או אולד פאשן.

הפופולריות של וויסקי פרופר טוולב

מאז השקתו ב-2018, הפך הוויסקי Proper Twelve לאחד ממותגי הוויסקי הפופולריים בעולם. המותג צבר קהל חסידים נאמן בקרב חובבי MMA ושותי וויסקי כאחד.

בשנת 2019, וויסקי Proper Twelve מכר יותר מ-200,000 מארזים בארצות הברית, מה שהפך אותו למותג הוויסקי האירי הצומח ביותר במדינה. הוויסקי זכה גם במספר פרסים, כולל מדליית זהב בתחרות הרוחות העולמית של סן פרנסיסקו לשנת 2019.

אחת הסיבות לפופולריות של Proper Twelve היא הקשר שלו עם קונור מקגרגור. למקגרגור יש קהל עוקבים גדול ברשתות החברתיות, והוא מקדם את הוויסקי בפלטפורמות שלו. המותג גם נתן חסות למספר אירועי MMA, מה שהגדיל עוד יותר את החשיפה שלו.

סיכום

וויסקי פרופר טוולב Proper Twelve הוא וויסקי אירי חלק ומאוזן שצבר פופולריות ברחבי העולם. המייסד שלו, קונור מקגרגור, עזר לקדם את המותג באמצעות המדיה החברתית שלו בעקבות אירועי MMA וחסות. בין אם אתם חובבי MMA או סתם חובבי וויסקי, Proper Twelve בהחלט שווה לנסות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top