5 סוגי וויסקי טיוואני הטובים בעולם

וויסקי טיוואני צובר פופולריות בשנים האחרונות, בזכות האיכות המרשימה ופרופילי הטעם הייחודיים.

הוויסקי הטיוואני צובר פופולריות בשנים האחרונות, בזכות האיכות המרשימה ופרופילי הטעם הייחודיים של הסוגים השונים הקיימים בשוק. וויסקי טייוואני נבדל מסוגי וויסקי אחרים בשל שיטות הייצור הייחודיות שלו והאקלים בו הוא מיוצר.

במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של וויסקי טייוואני הקיימים בשוק, את שיטות הייצור שלהם ואת המאפיינים המובהקים שמבליטים אותם.

וויסקי קוואלן Kavalan

  1. קוואלן

Kavalan הוא אחד ממותגי הוויסקי הטיוואניים המוכרים ביותר בשוק. היא נוסדה בשנת 2005 ובסיסה במחוז ילאן. Kavalan ידוע בוויסקי סינגל מאלט עטור הפרסים שלו, שזכו בפרסים בינלאומיים רבים.

תהליך הייצור של וויסקי קוואלן כולל שימוש במים מרכס הרי יו-שאן ויישון הוויסקי באקלים לח וטרופי. אקלים ייחודי זה מאיץ את תהליך ההתבגרות, וכתוצאה מכך פרופיל טעמים עשיר ומורכב.

וויסקי Kavalan זמין במספר ביטויים, כולל Kavalan Classic, Kavalan Concertmaster ו-Kavalan Solist.

וויסקי עומר Omar

  1. עומר

עומר הוא מותג וויסקי טייוואני חדש יחסית, שנוסד בשנת 2015. הוא מבוסס במחוז מיאולי וידוע בוויסקי הסינגל מאלט שלו. וויסקי עומר מיושן בחביות עץ אלון ומבוקבק בחוזק החבית, מה שמביא לטעם חזק ומורכב.

וויסקי עומר זמין בכמה ביטויים, כולל עומאר בורבון קאסק, עומאר שרי חבית, וחבית שרי עומאר אולורוסו.

וויסקי ננטו Nantou

  1. ננטו

Nantou הוא עוד מותג וויסקי טייוואני שצבר פופולריות בשנים האחרונות. היא נוסדה בשנת 2008 ובסיסה במחוז ננטו. וויסקי ננטו מיושן בחביות עץ אלון וידוע בפרופיל הטעם החלק והנימוח שלו.

וויסקי Nantou זמין במספר ביטויים, כולל Nantou Omar Bourbon Cask, Nantou Omar Sherry Cask, ו-Nantou Omar Marsala Cask.

וויסקי טייוואן קוואלן (KF) Taïwan Kavalan

  1. טייוואן קוואלן (KF)

Taïwan Kavalan הוא תת מותג של וויסקי Kavalan שהושק בשנת 2020. הוא ידוע במחירים הנוחים שלו ובפרופיל הטעמים הקל לשתייה שלו. וויסקי טייוואן קוואלן מיושן בחביות עץ אלון ומבוקבק באחוז אלכוהול נמוך יותר מאשר וויסקי טייוואני אחרים, מה שהופך אותו לאופציה אידיאלית עבור מי שחדש בוויסקי.

וויסקי טייוואן קוואלן זמין במספר ביטויים, כולל טייוואן קוואלן קלאסיק, טייוואן קוואלן קונצרטמאסטר ו-Taïwan Kavalan Distillery Select.

וויסקי קוטסוולדס The Cotswolds Distillery

  1. מזקקת קוטסוולדס

מזקקת קוטסוולדס היא מזקקה שבסיסה בבריטניה, שחברה בשיתוף פעולה עם מזקקות טייוואן לייצור תערובת ייחודית של וויסקי טייוואני ואנגלי. הוויסקי מיושן בחביות עץ אלון וידוע בפרופיל הטעם החלק והפירותי שלו.

הוויסקי של מזקקת Cotswolds זמין במספר סוגים, כולל The Cotswolds Distillery Founder’s Choice, The Cotswolds Distillery Single Malt ו-The Cotswolds Distillery Peated Cask.

לסיכום, וויסקי טייוואני הוא סוג ויסקי ייחודי ומובחן שצבר פופולריות בשנים האחרונות בזכות האיכות המרשימה ופרופילי הטעמים המורכבים שלו. מה-Kavalan המוכר ועד למותגים החדשים יותר של Omar ו-Taïwan Kavalan, יש הרבה אפשרויות לבחירה בשוק. בין אם אתה שותי ויסקי ותיק או חדש בעולם הוויסקי, הוויסקי הטיוואני בהחלט שווה לחקור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top