איזה סוגי משקה ניתן לערבב עם וודקה ומה טעים יותר

וודקה היא משקה סופר תכליתי, עובדת היטב עם סוגי ערבוב רבים ושונים. איזה סוגי משקה ניתן לערבב עם וודקה ומה טעים יותר:

וודקה היא סופר תכליתית, עובדת היטב עם סוגי ערבוב רבים ושונים, ומהווה בסיס לקוקטיילים ומשקאות אגדיים רבים. אז, אם יש לך בקבוק וודקה וכמה חברים טובים באים, הנה 20 משקאות וודקה ללא רעש עם 2 מרכיבים לערבב בבית. איזה סוגי משקה ניתן לערבב עם וודקה ומה טעים יותר:

 1. וודקה סודה או עם מי סודה

מי סודה הם לא הבחירה הכי ברורה כשבוחרים עם מה לערבב וודקה . אבל זה אחד הערבובים הטובים ביותר שאתה יכול לבחור אם אתה אוהב את הטעם של וודקה. מכיוון שאין סוכר או תוספת טעם במי הסודה, זה ייתן לוודקה הזדמנות לזרוח. 2 המרכיבים היבשים והמשויכים לאלכוהול הוא פשוט להכנה ובחירה טובה לשתייה אם אתה שומר על המשקל שלך.  

איזה סוגי משקה ניתן לערבב עם וודקה ומה טעים יותר

להכנת וודקה וסודה , מוזגים וודקה לכוס גבוהה, מעליה מי סודה, ומוסיפים סחיטה של ​​ליים טרי, זורקים אותו למשקה לקבלת פרץ של צבע וגרידה. המשקה המבעבע הזה הוא קלאסי, אבל אם אתם מעדיפים מעט מתיקות, הוסיפו מעט סירופ סוכר והפכו אותו לוודקה קולינס . או אולי אתה רוצה לשחק עם כמה משקאות וודקה בטעמים בפורמט הזה? העולם שלך!

2. מוסקבה מול (וודקה ובירה ג’ינג’ר)

כשמחליטים עם מה לערבב וודקה, בירה ג’ינג’ר חייבת להיות אחת האפשרויות האהובות עלינו. השילוב של בירה ג’ינג’ר לוהטת ווודקה מביא למשקה מרענן בטירוף. המרכיב הפשוט הזה מוסיף שכבות של טעם מורכב, וכשאתה מערבב אותו עם וודקה, קיבלת לעצמך את מרווה הצמא האולטימטיבי. רק מילת עצה אחת. הקפידו לבחור במותג איכותי העשוי ג’ינג’ר טבעי וללא תוספת סוכר.  

להכנת בירה ג’ינג’ר עם וודקה, הוסף 60 מ”ל וודקה SKYY לכוס הייבול מלאה בקרח. לאחר מכן, מוסיפים 120 מ”ל בירה ג’ינג’ר, מערבבים בעדינות ומגישים. אתה יכול גם לעשות את המייל הנוסף ולהפוך את משקה הוודקה הקל הזה עם 2 מרכיבים ל- Moscow Mule האייקוני , שמשתמש במקום זאת בספל נחושת ומוסיף 15 מ”ל מיץ ליים טרי. סופר מרשים, לגמרי ראוי לאינסטה וקל להכנה! קדימה, נסה את זה! 

3. וודקה טוניק (וודקה ומי טוניק)

ג’ין הוא כנראה הדבר הראשון שאתה חושב עליו כשאתה מחליט עם מה לערבב מי טוניק, אבל שילובים של וודקה עם טוניק הוא בחירה קלאסית – במיוחד אם אתה מעדיף משקה וודקה מריר יותר. כדי להכין אחד, הוסף 60 מ”ל וודקה לכוס גבוהה עם קרח. מעל 120 מ”ל מי טוניק ומוסיפים פרוסת לימון לקישוט. פשוט ומתוחכם, הלגימה האיטית הזו היא משקה מצוין למפגשים מזדמנים עם חברים.  

טיפ עליון: רוצה לדחוף את הסירה החוצה? נסו להכין סירופ סוכר משלכם בתוספת של עשב תיבול כמו טימין כדי להוסיף משהו ייחודי לחלוטין למשקה כזה.

4. בלאדי מרי (וודקה ומיץ עגבניות)

כן בסדר. המשקה המלוח הזה הוא לא רק קוקטייל של 2 מרכיבים, אבל אם אתם מנסים להבין מה כדאי לערבב עם וודקה בבית , המטבח (והמזווה) שלכם הוא מקום מצוין להתחיל בו. 

זה השיער הקלאסי של הכלב שמתקן את הבחירות הרעות אחרי ערב אפי לפני. אנחנו מדברים על הבוס של הבראנץ’: קוקטייל הבלאדי מרי האייקוני . זהו שילוב קלאסי של וודקה, מיץ עגבניות, תבלינים וקישוטים. אז, אם אתם מתכננים בראנץ’ בסוף השבוע עם חברים, ודאו שיש לכם וודקה ומיץ עגבניות ברשימת הקניות שלכם! 

5. וודקה חמוציות (וודקה ומיץ חמוציות)

אם אתם אוהבים קוקטייל קוסמופוליטי , אין ספק שתהיו מעריצים של וודקה חמוציות האגדית, שהיא בין הקוקטיילים הפופולריים ביותר בעולם . ואם אתה חושב שהמשקאות הוורודים האלה שייכים למדפים המאובקים של שנות הקולג’ שלנו, חשבו שוב! ניתן להלביש חמוציות פשוטות של וודקה עם גלגל של ליים טרי לתוספת טאנג וסטייל. ואם תוסיפו שפריץ של מיץ תפוזים טרי לתערובת, השגתם לעצמכם קוקטייל מדרס מרענן ומתוחכם.   

קל לערבב בהתראה של רגע ואפילו יותר קל לשתות, שמור את המשקה הקלאסי הזה בתפריט הקוקטיילים שלך בקיץ עבור בידור ללא רעש. 

6. מברג (וודקה ומיץ תפוזים)

וודקה ומיץ תפוזים המוגשים על קרח ידועים גם כקוקטייל מברג קלאסי . זהו משקה פופולרי מאוד, וזה הגיוני: ידוע שמיצים הם ערבובים טובים עם וודקה . הגישו את הקוקטיילים הכתומים המרעננים האלה כהתחלה חצופה לבראנץ’ או לצד הבריכה עם חברים ביום חם. 

הכנת המשקה הזה היא פשוטה, אבל יש כמה כללים. אחד, השתמש בוודקה טובה. שניים, השתמשו במיץ תפוזים טרי. ושלוש, ודא שכל המרכיבים שלך צוננים. היצמד לשלושת כללי הזהב האלה, והקוקטייל הזה בכל עת יהיה להיט בקרב הקהל שלך. 

7. מרטיני צרפתי (וודקה ומיץ אננס)

אתם בטח חושבים שרום מתאים יותר למיץ אננס, אבל וודקה היא רב-תכליתית ועובדת גם בצורה מבריקה. זהו משקה מצוין אם אתם חולמים על חופשת חוף ומשתוקקים לטעמים הטרופיים המתוקים האלה. להכנת אננס וודקה , יוצקים 60 מ”ל וודקה על קרח בכוס גבוהה, ואחריו 45 מ”ל מיץ אננס טרי ולא ממותק. אנחנו מעדיפים את היחס הזה של וודקה-פורוורד כי אנחנו נהנים מהטעם של וודקה, אבל מוסיפים יותר מיץ אננס למשקה קליל ופחות ברור.  

מוסיפים 15 מ”ל גרנדין ו-15 מ”ל מיץ ליים טרי ומקשטים בעלי אננס לקצת יותר חוף גלאם. או להוסיף ליקר חמוציות ולנער אותו עם קרח, וודקה ומיץ אננס כדי להכין מרטיני צרפתי – קוקטייל קיץ מתוחכם לארוחות ערב. 

8. קוקטייל גרייהאונד (וודקה ומיץ אשכוליות)

אשכולית פוגשת את החלקות של וודקה במשקה החריף הזה. זהו שילוב קלאסי המכונה קוקטייל גרייהאונד ומהווה קוקטייל שילוב בראנץ’ מושלם אם נמאס לכם מעסקי מיץ התפוזים הרגילים. האגדה מספרת שהקוקטייל הזה קיבל את שמו בשנות החמישים, כאשר הפופולריות של הוודקה החלה להמריא בארה”ב. למרות שהמשקה המרענן הזה נעשה במקור עם ג’ין, רשת מסעדות במסופי האוטובוסים של Greyhound בשם Post House הגישה את שלהם עם וודקה. עוד משקה נהדר על בסיס אשכולית לנסות הוא Sea Breeze , המשלב אותו עם חמוציות לקבלת עומק נוסף של טעם.   

9. וודקה קולה (וודקה וקולה)

תוהים מה לערבב עם וודקה כדי שיהיה טעים ? אם אתם לא נהנים מוודקה, אבל זה כל מה שיש לכם בבר שלכם, ערבבו אותה עם קולה. הערבוב הקלאסי הזה מתוק ומסוכר יעשה דרך ארוכה כדי להסוות את הטעם של וודקה, אבל עדיין יהיה לו את הבעיטה הזו שאתה משתוקק אליו. 

לתוצאה הטובה ביותר, לכו שילובים של 2 חלקים של וודקה וחלק אחד של קולה, והתאימו את זה לפי הטעם שלכם משם. לחלופין, אם אתה רוצה לעשות את זה קצת שונה, השתמש במקום זאת בקולה בטעם וניל או דובדבן. 

10. וודקה ומיץ ליים

וודקה וליים הם שילוב קלאסי, והדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת הכנת קוקטייל הוודקה הזה עם 2 מרכיבים הוא איכות המרכיבים. זה גם מהווה בסיס לכמה קוקטיילים נהדרים. לדוגמה, הוסיפו מעט סירופ סוכר ליצירת וודקה גימלט, או מעליו סודה או לימונדה למשקה מרענן מעט עם אלכוהול נמוך יותר. לחלופין, אם אתה מוצא את הטעם של ליים חריף מדי, השתמש במקום לבבי ליים למשקה בעל טעם שונה לחלוטין. טָעִים מְאוֹד! 

11. וודקה ולימונדה

זהו ערבוב קלאסי לוודקה, ולמרות שהלימונדה שנרכשה בחנות תעשה את העבודה, אנחנו מעדיפים תוצרת בית. מרענן וטעים, לימונדה וודקה מעורבת היטב היא תמיד מרווה צמא נהדר לקיץ חם. אז אם החיים נותנים לך לימונים, הכינו לימונדה חמוצה מתוקה והוסיפו וודקה. ואם אתה רוצה להוסיף משהו נוסף, אנו מציעים כמה פירות מבולבלים (כמו תותים, חמוציות, או אפילו ליים) כדי להפוך אותו קצת יותר מיוחד. 

12. וודקה מרטיני (וודקה וורמוט)

ג’יימס בונד היה כנראה המעריץ מספר אחת של וודקה מעורבבת עם ורמוט, ואנחנו במקום השני. כשאתה מערבב יחד ורמוט עם וודקה וקרח, אתה יוצר וודקה מרטיני . בעוד שאנשים רבים יטענו שג’ין הוא בחירה טובה יותר עבור מרטיני, אנחנו לא מסכימים. אם אתה משתמש בוודקה באיכות טובה ובוורמוט נהדר כמו Cinzano Vermouth Bianco  אתה מנצח! כמובן, תמיד אפשר לשחק ולנסות משהו קצת יותר מעורב, כמו המרטיני המלוכלך . 

13. וודקה ותה קר

וודקה ותה קר הוא אחד ממשקאות הקיץ הטובים ביותר שיש כי קל להכין לבד ולשלוט בחוזק, בטעם ובמתיקות שלו. אם אתה אוהב וודקה, תה קר הוא בחירה טובה מכיוון שהוא לא יסווה את הטעם אלא יגביר אותו במקום זאת. מבחינת טעם, אתה יכול ללכת לכיוונים מרגשים רבים! טעמי התה הקר הטובים ביותר שלנו לשילוב עם וודקה כוללים מנגו, נענע, אפרסק ולימון. אנו מציעים לך לשחק ולמצוא את הפייבוריט שלך. 

14. וודקה וג’ינג’ר אייל

לג’ינג’ר אייל יש מתיקות חריפה ייחודית המשלימה את הטעם החלק והנקי של וודקה, ויוצרת פרופיל טעמים מאוזן לחלוטין. למשל, קוקטייל הוודקה והג’ינג’ר אייל הוא משקה מענג שמאזן בצורה מושלמת את הטעמים הנועזים של הוודקה ואת הטעם המרענן של ג’ינג’ר אייל. המשקה הזה הוא נישואים יפהפיים של בסיס וודקה פריך ונקי והמתיקות המבעבעת והחריפה של ג’ינג’ר אייל, וכתוצאה מכך משקה מרענן וממריץ כאחד.

15. רוסית שחורה (וודקה וליקר קפה)

עשוי רק מוודקה וליקר קפה, הקוקטייל הרוסי השחור המפתה הוא טעים באופן מפתיע – במיוחד אם קפה קר ממותק הוא האווירה שלך. עובדה מהנה – הרוסי השחור קדם לרוסי הלבן ; הוא נשפך לראשונה בבריסל בשנות הארבעים (לא קרוב לרוסיה!).

16. וודקה תות לימונדה (וודקה ולימונדה בטעם תות)

לימונדת וודקה תותים הממריצה היא מרווה הצמא האולטימטיבי. תערובת מפתה של וודקה מתוקה וחמוצה בטעם תות מעניקה למשקה בעיטה פירותית בעוד שהלימונדה מוסיפה נופך של נצנוץ. מוגש על קרח עם פרוסת לימון, זהו קוקטייל הקיץ המושלם והפינוק האולטימטיבי ביום חם.

17. וודקה וד”ר פפר

האיזון המושלם של נועז וחלק, השילוב של וודקה וד”ר פפר יוצר פרופיל טעם ייחודי וטעים. הפריכות של הוודקה משלימה בצורה מושלמת את הטעמים העשירים והמורכבים של הקולה Dr. Pepper, וכתוצאה מכך משקה מרענן להפליא. התערובת של תווי דובדבן מתוק, קרמל ווניל של ד”ר פפר מוגברת על ידי העוקץ העדין של הוודקה.

18. קוקטייל Arctic Kiss (וודקה ושמפניה)

אם אתה אוהב את התסיסה של קוקטיילי שמפניה, ואת הבעיטה הברורה של וודקה, אתה הולך להעריץ נשיקה ארקטית. יוצקים 60 מ”ל וודקה SKYY לתוך חליל צונן, מעליו 90 מ”ל שמפניה, ומגישים. פשוט, אלגנטי וטוב מאוד .

19. וודקה ומיץ תפוחים

התפנקו עם התערובת הפריכה והמרעננת של וודקה ומיץ תפוחים לחוויה מעוררת תיאבון. הוודקה החלקה ומשיי משלימה בצורה מושלמת את הטעמים המתוקים והחריפים הטבעיים של מיץ התפוחים, ויוצרת משקה מאוזן לחלוטין ללילה נעים או למפגש תוסס עם חברים. כמובן, אתה יכול גם לנסות וודקה וסיידר תפוחים אם אתה מרגיש זוהר במיוחד…

20. לימונצ’לו טיפת לימון (וודקה ולימונצ’לו)

ללא ספק אחד ממתכוני קוקטייל הלימונצ’לו הטובים ביותר למתחילים, מרטיני טיפת הלימון הקלאסי הוא אחד מאותם משקאות שיהפכו במהירות לתופעה קבועה בליין אפ שלך עשה זאת בעצמך ברגע שמזגת את הראשון. מתכון קוקטייל לימונצ’לו לימון טיפה מעלה את ההקדמה בפורמט המשקה המעורב הזה על ידי שילוב של 60 מ”ל לימונצ’לו, 30 מ”ל וודקה ו-15 מ”ל מיץ לימון למשקה טעים שתמיד משאיר רושם מתמשך.

שאלות נפוצות

מהם הסוגים השונים של וודקה?

וודקה היא אלכוהול שקוף וניטרלי המוכן בדרך כלל מדגנים או תפוחי אדמה. ישנם מספר סוגים של וודקה נגישים, הכוללים זנים בטעמים ולא בטעם. וודקה SKYY היא מותג מועדף שנוצר באמצעות דגנים אמריקאים ומסונן דרך פחם לטעם מלוטש. ניתן לייצר סוגים שונים של וודקה באמצעות מרכיבים מגוונים כמו חיטה, שיפון או תירס וניתן לזקק אותם מספר פעמים לקבלת טעם מלוטש יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top