מחפש אלכוהול בתקציב נמוך? מותגי הוודקה הזולים ואיכותיים ביחס למחיר

אלכוהול במחיר זול לא חייב להיות אלכוהול באיכות נמוכה. מחפש אלכוהול בתקציב נמוך? מותגי הוודקה הזולים ואיכותיים ביחס למחיר:

וודקה ניו אמסטרדם

וודקה ניו אמסטרדם , שהושקה ב-2011, היא סופרסטאר צעירה יחסית בקטגוריית הוודקה וחביבה על השותה החסכן. הוא מזוקק בקליפורניה, מתערובת של דגנים בהובלת תירס, מה שמוביל לחלקות מפתיעה במחיר. (המותג נמצא בבעלותו של מומחה לשתייה זולה: E&J Gallo, היקב העצום שמאחורי התוויות כולל אנדרה, יחפה ומאנישביץ.) אל תהססו להחזיק את ניו אמסטרדם במלאי כדי לערבב כמעט כל משקה למבוגרים, החל וודקה טוניק לבלאדי מרי החריף .

מחפש אלכוהול בתקציב נמוך? מותגי הוודקה הזולים ואיכותיים ביחס למחיר

גם הוודקה בטעמים של המותג מלא בממצאים מהנים וטעימים. למרות השמות הפשוטים, הם מורכבים למדי: טעם האפרסק משלב גם פריחת תפוז ווניל, בעוד שמנגו מוסיף פפאיה טרופית ופסיפלורה לתערובת שלו. מעבר לכך, האפשרויות כוללות תפוח, אשכולית, אננס, אבטיח ועוד.

מקור: קליפורניה | ABV: 40 אחוז | תווי טעם: נקטרינה, מתוק מריר, שמנוני

דיפ אדי וודקה

דיפ אדי מביא תחושה של מזקקת מלאכה לוודקה זולה, עם התווית המסוגננת שלה שמצהירה בגאווה שהיא מאוסטין, טקסס. (הוא למעשה מזוקק בדריפינג ספרינגס, כ-20 מייל מערבית לאוסטין, אבל מספיק קרוב.) הוא עשוי מ-100 אחוז תירס ומעורבב עם מים מאקוויפר של טקסס, לטעם אמיתי של מדינת הכוכב הבודד.

מחפש אלכוהול בתקציב נמוך? מותגי הוודקה הזולים ואיכותיים ביחס למחיר

המאשביל הכל-תירס נותן ל-Deep Eddy חלקות משיי, עם מתיקות נחמדה לצדו. הוודקות בטעמים של המותג בולטות במרכיבים הטבעיים שלהן – פינוק נדיר למותג במחיר נמוך. טעמי ההדר – לימון, ליים, תפוז ואשכולית אדומה – כולם משתמשים במיץ אמיתי, ווודקת התה המתוקה הדרומית-קלאסית ממותקת בדבש מקומי. זה חביב על עורכת המסחר של The Spruce Eats, טיילור רוק , שאומרת ש”טעם התה המתוק כל כך מרענן שאפשר לשתות אותו על הסלעים, אבל מעורבב עם לימונדה? זה קיץ בכוס”.

מקור: טקסס | ABV: 40 אחוז | הערות טעם: מתוק בעדינות, וניל

וודקות תפוחי אדמה הטובות והזולות ביותר

וודקה תפוחי אדמה Luksusowa

תפוח אדמה מייצר וודקה עם תחושת פה כמעט שמנת, והוא פופולרי כמרכיב בסיס בכל מזרח אירופה. Luksusowa (שפירושה, למרבה האירוניה, “וודקה יוקרתית” בפולנית) היא דוגמה מצוינת לוודקה תפוחי אדמה, ובמחיר נמוך באופן מפתיע בהתחשב בעובדה שהמותג משתמש באותו מתכון ושיטה שיש לו מאז 1928, ומצריך כ-45 תפוחי אדמה להכנת כל בקבוק. המרקם העשיר של Luksusuowa הופך אותו לבחירה טובה עבור כדורים מבעבעים או משקאות עם טעמי פירות אסרטיביים, אז אם אתה שותה וודקה  חמוציות  או נהנה מדי פעם  ממברג  עם בראנץ’, זה מוצא נהדר.

מוצא: פולין | ABV: 40 אחוז | הערות טעם: צמחים, קרמי, עמילני

שיפון הכי טוב

וודקה סוביסקי

דגנים הם מרכיב בסיס נפוץ לוודקה, אך סוגים שונים של דגנים מייצרים משקאות חריפים שונים מאוד. תירס וחיטה יוצרים משקאות חריפים רכים ומתוקים, בעוד שלוודקה שיפון יש איזה תבלינים נחמדים, עם מורכבות מספיק כדי לעבוד כלגימה על הסלעים. סובייסקי מזוקק בפולין מ-100 אחוז שיפון שגדל בפולני, וכתוצאה מכך נוצרת וודקה שהיא כמעט ההיפך מהלוקסוסוואה המבוססת על תפוחי אדמה למעלה.

לסוביסקי אין גוף קרמי של וודקה תפוחי אדמה; במקום זאת, הכל עניין של תבלינים, עם תווים של קינמון ופלפלים. יש לו מספיק מורכבות ועניין כדי ליהנות סולו, אם כי הוא במחיר נמוך מספיק לשימוש בקוקטיילים. אנחנו אוהבים את זה במיוחד ב- Cosmopolitan , שם הטעמים שלו משתלבים בהרמוניה עם המרכיבים האחרים במקום רק להיעלם ברקע.

מוצא: פולין | ABV: 40 אחוז | הערות טעם: תבלינים, וניל

וודקות הדרים הטובות והזולות ביותר

וודקה אשכוליות פינלנדיה

פינלנדיה היא וודקה אמינה ובמחיר סביר שאתה עשוי למצוא כמותג הבאר בהרבה ברים. כפי שהשם מרמז, הוא מזוקק בפינלנד, מזן מיוחד של שעורה שגדל כדי לשגשג באקלים הקר ובשמש הקיץ של כמעט 24 שעות של המדינה הסקנדינבית. שעורה מייצרת רוח קלילה ויבשה, בד ריק אידיאלי שאפשר לבנות עליו קוקטייל – או וודקה בטעמים.

המותג מייצר קומץ של טעמים מורכבים וטעימים, אבל אנחנו אוהבים במיוחד את בקבוקי האשכוליות של פינלנדיה. יש לו את הטעמים הפירותיים והחמצמצים של כל הדר, יחד עם המרירות הייחודית שעושה אשכוליות, אשכוליות. נסה את זה במקום וודקה תפוזים או הדרים עבור מימד נוסף למשקאות כמו הריף הקוסמופוליטן, הקוסמו הלבן .

מוצא: פינלנד | ABV: 40 אחוז | תווי טעם: אשכולית, הדרים, מרירות עדינה

מבחר הטעמים הטוב ביותר

וודקה בטעם קצפת Pinnacle

וודקה Pinnacle הייתה בלב בום וודקה הקינוחים , ויצרה מגוון טעמים חידושים, כולל וודקה הקצפת הזו שטעמה…מדויק להחריד. 24 הבקבוקים מבית PIinnacle חובקים חומרי טעם וריח מלאכותיים כדי לייצר כמה אפשרויות יפות בחוץ, ממלפפון והבנרו ועד קרמל מלוח וסתם עוגת יום הולדת. אם אתה רוצה להתנסות בשילובי טעמי קוקטייל פראיים, Pinnacle היא בחירה מצוינת – והיא זולה מספיק כדי שתוכל לשפוך ניסיונות כושלים בכיור מבלי להרגיש רע עם זה.

ה-Pinnacle Whipped המקורי (יש גם טעמי קצפת תפוזים ושוקולד) הוא ללא ספק המוכר ביותר של המותג. המתיקות הקרמית שלו עובדת יפה במשקה מתוק כמו הרוסי הלבן או אספרסו מרטיני (או מתווסף לקקאו חם). כל הטעמים השונים די מסתירים את רוח הבסיס של Pinnacle, אבל הוודקה הסטנדרטית שלה ללא טעם היא גם מוצקה, מזוקקת מחיטה למתיקות עדינה ועדינה.

מוצא: צרפת | ABV: 35 אחוז | הערות טעם: מתוק, קרמי

וודקה סמירנוף

כשהפרד מוסקבה הומצא בשנות הארבעים, הוא הפך לאחד ממשקאות הוודקה הראשונים הפופולריים בארה”ב. סמירנוף הייתה הוודקה בפרד מוסקבה המקורי, וזו עדיין הבחירה הטובה ביותר להכין את המשקה המתוק והמבעבע, בין אם אתה מגיש אותו בספל הנחושת המסורתי ובין אם לא. סמירנוף היא אחת הוודקות האמינות והזולות ביותר, הזמינות כמעט בכל מקום שתסתכלו: למעשה, זו הוודקה הנמכרת ביותר בעולם.

במקור מותג רוסי, סמירנוף עבר מספר סבבים של רכישות ומיזוגים של תאגידים – הוא למעשה מזוקק באילינוי כיום, ובבעלות דיאג’או, חברה שבסיסה בבריטניה. זה מזוקק מדגנים עבור חיך נייטרלי מאוד, אידיאלי בקוקטיילים. Smirnoff זמין בעוצמות של 80, 90 ו-100 הוכחות כדי להתאים בצורה הטובה ביותר לכל מה שאתה מערבב אותו איתו, והמותג גם מייצר מגוון של וודקות בטעמים ו”חליטות” של וודקה לא ממותקת.

מקור: אילינוי | ABV: 40 אחוז | הערות טעם: חלק, יבש, עדין

הכי אורגני

וודקה אורגנית Pairie

דריזלי

בוודקה, כמו בכל דבר אחר, החומרים חשובים. ערבה עשויה מ-100 אחוז תירס, כולו אורגני עם אישור USDA ומגודל במערב התיכון, ליד מזקקת מינסוטה של ​​המותג. 2 התוצאה מתוקה קלה וקרמימה, עם תווים פרחוניים ופירותיים שתהנו כמעט בכל קוקטייל וודקה. ל-Pairie יש תיק קטן אך מגוון, המשתמש באותה רוח בסיס עבור וודקה מלפפון וג’ין צמחי מלוח. לקבלת תערובת טעמים מורכבת לשתייה על הסלעים, נסה את הבקבוקים של המותג נמוך יותר ABV Sustainable Seasons: אשכולית, היביסקוס וקמומיל לחורף; אבטיח, מלפפון וליים לקיץ; ותפוח, אגס וג’ינג’ר לסתיו.

מוצא: מינסוטה | ABV: 40 אחוז | הערות טעימה: מלון, אגס

התקציב הטוב ביותר

וודקה טאקה – Taaka

אפילו במקבץ זה של וודקות זולות, Taaka בולט כמו הזול ביותר. זה אולי נמצא במדף התחתון של החנות המקומית שלך, אבל זו וודקה מוצקה שתעבוד כמעט בכל קוקטייל שתרצה לערבב אותו. למרות המחיר הנמוך שלו, יש לו אילן יוחסין מוצק: Taaka הייתה אחת הוודקות הראשונות מתוצרת אמריקאית בשוק, שהושקה ב-1952 על ידי Sazerac, חברת המשקאות החריפים שמאחורי הבורבונים האגדיים, כולל Buffalo Trace, Blanton’s ו-Papy Van Winkle.

טאקה עשויה רק ​​מ”דגן”, שכנראה אומר בעיקר תירס, והוא מסונן בפחם כדי להסיר כמה שיותר טעם. הוודקה שהתקבלה היא מאוד ניטרלית, פשוט מקור לאלכוהול שלא יפריע לטעמים אחרים שאיתם תערבבו אותה. זה לא סוג הרוח שאתה בהכרח רוצה להתענג על מסודר, אבל זו וודקה איכותית במחיר נמוך במיוחד.

מוצא: קנטקי | ABV: 40 אחוז | הערות טעימה: נקי, חלק

פסק דין סופי

בחרנו בוודקה ניו אמסטרדם כבחירה המובילה שלנו מכיוון שהמרקם העדין והטעם העדין שלה עובדים כמו קסם כמעט בכל משקה מעורב. לתחושת מזקקת אומנותית יותר, וודקה Deep Eddy , המבוססת על טקסס, באצווה קטנה היא גניבה.

מה לחפש בעת רכישת וודקה

מרכיבי בסיס

וודקה מיוצרת על ידי תסיסה של משהו שמכיל עמילן או סוכר לייצור אלכוהול, ואז זיקוק התוצאה לריכוז האלכוהול. המשהו הזה הוא הקובע העיקרי של הטעמים במוצר המוגמר. דגן (או תערובת של דגנים) הוא מרכיב הבסיס הנפוץ ביותר לוודקה כיום, והוא מניב רוח קלה, עם תווים מתוקים מתירס או חיטה, או מתובלים יותר משיפון. בחירה פופולרית נוספת היא תפוחי אדמה, מה שמייצר וודקה עשירה במרקם שמנת. מעבר לזה, אתה יכול להכין וודקה מכל דבר שיתסס – יש שם משקאות חריפים העשויים מחלב, דבש, תפוחים ועוד – אבל הם בדרך כלל יקרים יותר.

זיקוק וסינון

אלכוהול רותח בטמפרטורה נמוכה יותר ממים, והזיקוק פועל על ידי הרתחת המחית המותססת ואז עיבוי האדים העשירים באלכוהול בחזרה לנוזל. בכל פעם שאתה חוזר על תהליך הזיקוק, אתה מתקרב לאלכוהול טהור, ומשאיר מאחוריך מים כמו גם את הכימיקלים שמוסיפים תווי טעם. (וודקות רבות מתהדרות בכך שזוקקו עשרות, אפילו מאות, פעמים; זה לא אומר שהם עברו את כל הדומם כל כך הרבה פעמים – זה אומר שהדומם מוגדר עם סדרה של לוחות שגורמים לאדים להתעבות להרתיח מחדש פעמים רבות בכל נסיעה בתהליך.)

סינון הוא דרך נוספת להסיר כל צבע או טעם עבור וודקה טהורה יותר, עם תווי טעם פחות בולטים (וזה לא תמיד דבר טוב). ברור.

יותר זיקוקים ויותר סינונים פירושם וודקה ניטרלית יותר, אבל כל דבר מעבר לשלוש עד חמש פעמים הופך לחסר משמעות פרט לשיווק.

טעמים

למותגי וודקה רבים (במיוחד זולים) יש מגוון של בקבוקים בטעמים. מיקסולוג הקוקטיילים שלך עשוי לזלזל באלה, אבל הם יכולים להיות דרך קלה להכין משקאות מעניינים בבית מבלי להשיג מיצים אקזוטיים סחוטים טריים או להכין קבוצות של סירופים מורכבים. חלק מהוודקות בטעמים משתמשות במיצים אמיתיים ובמרכיבים טבעיים, בעוד שאחרות משתמשות בחומרי טעם וריח מלאכותיים; הבקבוק לא חייב לכלול רשימה מלאה של מרכיבים, אבל הוא יגיד אם הוא משתמש בחומרי טעם טבעיים או מלאכותיים, או בשניהם.

דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שלוודקות בטעמים רבות יש תוספת סוכר והן מבוקבקות בהוכחה נמוכה יותר מוודקה ישרה. הקפידו להציץ בתווית להוכחה, לתת לה טעם מהיר של מתיקות, ולהתאים מתכונים בהתאם.

שאלות נפוצות

איך גורמים לוודקה זולה לטעום יותר?

אתה יכול להתחיל בקניית וודקה זולה בטעם טוב יותר! מחיר נמוך לא תמיד אומר איכות נמוכה. אבל אם נתקעתם עם איזו וודקה פחות אופטימלית, נסו לערבב אותה עם טעמים אסרטיביים שיטביעו אותה. מתיקות וחומציות שניהם עובדים היטב, אז חפש משקה בעל תכולת סוכר או הדרים. גם בועות עוזרות, אז ערבבו פנימה קצת סודה קלאב.

האם אתה יכול לסנן וודקה זולה?

אגדות מקוונות טוענות שהכנסת וודקה זולה דרך מסנן קפה או מסנן מים בסגנון בריטה – לעתים קרובות מספר פעמים – יכולה לעזור להפחית את הנשיכה הקשה. עם זאת, מבחני טעם ניסיוניים לא היו מדהימים. תהליכי הסינון שמזקקות משתמשות בהם עדינים ויעילים יותר מכל מה שאפשר להשיג בבית, כך שמזיגת וודקה למסנן מים כמעט תהרוס את מסנן המים.

איזה מחיר “זול” לוודקה?

למטרות הסיפור הזה, הגדרנו את מגבלת המחיר שלנו היא עד 80 שקלים לבקבוק סטנדרטי של 750 מיליליטר. זה מסובך בגלל העובדה שמחירי אלכוהול וזמינותם יכולים להשתנות מאוד ממדינה למדינה ומקמעונאי לקמעונאי, כך שהנתון של 80 שקלים לא יעמוד בצורה מושלמת במקום בו אתה גר. בלי קשר, הוודקות שלמעלה אמורות להיות קלות יחסית למצוא בכל מקום בישראל, והמחירים שלהן נעים בין הרבה מתחת לממוצע לקצת מתחת לממוצע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top