11 סוגי (מותגי) וודקה איכותיים ללא גלוטן

ריכזנו את המותגים הטובים ביותר של וודקה ללא גלוטן, כך שבעלי אלרגיות יוכלו ליהנות בבטחה.

זה אולי נראה מוזר לברר אם משקה ללא גלוטן או לא, אבל אם יש לך אלרגיה, סובל מצליאק או בחרת בתזונה חלופית שתתאים לאורח החיים שלך, אתה יודע שחשוב להקפיד על מחקר המרכיבים מכל מה שאתם צורכים – כן, גם כשזה מגיע למרטיני שלכם.

למרבה המזל עבור אלה העוקבים אחר דיאטה נטולת גלוטן, ניתן לזקק וודקה ממספר מרכיבים שונים כגון תפוחי אדמה, תירס או ענבים – כולם מהווים חלופות לחיטה ומאושרים לך לספוג!

ריכזנו את המותגים הטובים ביותר של וודקה ללא גלוטן, כך שבעלי אלרגיות יוכלו ליהנות בבטחה מפרדות מוסקבה, קוסמופוליטיות, מרטיני ומעבר לכך מבלי לדאוג לגרום לתגובה. להלן מותגי הוודקה הטובים ביותר ללא גלוטן:

11 סוגי (מותגי) וודקה איכותיים ללא גלוטן

וודקה עבודת יד של טיטו – Tito’s

מותג הוודקה הפופולרי מזוקק כולו ממחית תירס, וזיכה אותו בתואר ללא גלוטן בפיקוח קפדני על ידי לשכת המס והמסחר באלכוהול וטבק (TBB) . 

11 סוגי (מותגי) וודקה איכותיים ללא גלוטן

וודקה ראש קריסטל – Crystal Head

וודקה קריסטל הד היא וודקה מדף גבוה מזוקקת מתערובת של אפרסקים וקרם תירס במקום חיטה – כך שהיא מכילה אפס עקבות של הדגן המציק. 

11 סוגי (מותגי) וודקה איכותיים ללא גלוטן

וודקה סירוק – Ciroc

אחד ממותגי הוודקה הגדולים של תעשיית המשקאות, Ciroc, מונה את עצמו בין המוסמכים ללא גלוטן מכיוון שהוא עשוי מענבים מזוקקים. פרסומת – המשך קריאה למטה

וודקה גריי גוס

למרות שוודקה גריי גוס מזוקקת מחיטה, נאמר כי תהליך הזיקוק הנרחב מבטל את כל עקבות הגלוטן. 

גריי גוס קיבל לאחרונה אישור מטעם ה-TBB לסווג את הוודקה ללא גלוטן. עם זאת, עדיף להשתמש בשיקול הדעת שלך,  על פי Celiac.com , חלק מהאנשים עם מחלת צליאק נמנעים מוודקות על בסיס חיטה, בעוד שאחרים משתתפים ללא תגובות – הכל על לדבר עם הרופא שלך ולהבין מה מתאים לגוף שלך. 

וודקה קולד ריבר – cold river Cold Rive

אפילו אנשים  ללא  אלרגיה לגלוטן ירצו לערבב קוקטייל באמצעות וודקה תפוחי אדמה של קולד ריבר. מזוקקת מתפוחי אדמה טריים של מיין, הרוח בעבודת יד מספקת טעם עשיר המושלם למרטיני הערב שלך. 

וודקה אושן – Ocean

המותג הוואי מזוקק מקנה סוכר ומים מינרלים עמוקים באוקיינוס ​​לטעם טהור ומרענן.

וודקה דיקסי

חברת האלכוהול שבסיסה בצ’רלסטון זוכה בתואר ללא גלוטן מכיוון שהוא מזוקק מתירס שאינו GMO. 

שופן וודקה

הוודקה היוקרתית של שופן מזוקקת מתפוחי אדמה. האפקט: כל לגימה מעניקה לך טעם קרמי וסיומת נקייה.

Crop Artisanal Harvest Earth

למשקה שהוא גם נטול גלוטן וגם אורגני, נסו את וודקה Crop Artisanal, העשויה מתירס אמריקאי מוסמך USDA, והיא מתאימה באופן מושלם לצרכים התזונתיים שלכם. פרסומת – המשך קריאה למטה.

וודקה תפוחי אדמה בויד ובלייר

מדורגת כאחת הוודקות הטובות בעולם על פי  Spirit Journal , וודקה תפוחי אדמה בויד אנד בלייר תהפוך ללא ספק למרכיב בעגלת הבר שלך. 

luksusowa Luksusowa Red Label וודקה

וודקה תפוחי אדמה פולנית זו נטולת גלוטן לחלוטין, אך גם חלקה ובמחיר סביר מדי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top