10 סוגי (מותגי) וודקה הטובים והיקרים ביותר בעולם

וודקה איכותית נמצאת כמעט בכל מדינה ברחבי העולם. זה אחד המשקאות המובילים ויש לכך סיבה טובה. 10 סוגי (מותגי) וודקה הטובים והיקרים ביותר בעולם:

וודקה פופולרית מאוד ונמצאת כמעט בכל מדינה ברחבי העולם. זה אחד המשקאות המובילים ויש לכך סיבה טובה. אפשר לצפות שהאיכות של מותגי וודקה שונים תשתנה כמובן, אבל למותגי הוודקה היקרים ביותר בעולם יש משהו שהופך אותם לשווים מיליונים. זה יכול להיות בקבוק משובץ יהלומים או השיוך שלו לאירוע היסטורי.

המשקה חסר הריח, חסר הצבע, קיבל את שמו מהסלאבי וודה, כלומר מים טהורים.

אלו הם עשרת מותגי הוודקה היקרים והטובים ביותר בעולם.

1. וודקה מיליארדר

מהדורת המיליארדר 2015 היא הוודקות האקסקלוסיביות והיקרות ביותר בעולם.

וודקה מיליארדר היא וודקה עטורת פרסים שהושקה בשנת 2012 על ידי לאון וורס. הוודקה היקרה הזו נחשבה לוודקה הרוסית הטהורה, החלקה והנאמנה ביותר שיש.

הבקבוק מכוסה ביותר מאלפיים סטים של יהלומים והוא גם מזויף בלבוש רחוק.

10 סוגי (מותגי) וודקה הטובים והיקרים ביותר בעולם

הנוזל עובר דרך יהלומים אמיתיים כדי להיפטר מכל זיהומים במהלך הייצור. הוא עובר תהליך זיקוק משולש כדי להפוך אותו לאיכותי ביותר.

המשקה נעשה באמצעות מי מעיין. בקבוק אחד הוא סכום עתק של 3.7 מיליון דולר , והוא מגיע עם קונסיירז’ של כרטיס מיליארדר. הכרטיס נותן לך גישה לכל הדברים המעודנים והאקסקלוסיביים שיש לעולם להציע, כולל נסיעות: סיוע בהזמנת חופשות ומסלולים, השכרת רכב, מדריכי יעד וידע מקומי, נסיעות עסקים וסיוע חירום לחו”ל.

הבקבוק הראוותני לוקח את המחיר לרמה אחרת. המשקה מיועד בעיקר לחברת העילית ולאנשים אמידים .

2. עין הדרקון

10 סוגי (מותגי) וודקה הטובים והיקרים ביותר בעולם

העין של בקבוק הדרקון היא מראה לעין. זו יצירה אמנותית שהופכת את המשקאות השניים ליקרים בעולם.

אומרים שהמשקה הוא האיכותי ביותר על ידי אנשים שהייתה להם הזדמנות לטעום אותו. זה אחד החלקים ביותר שתתקלו אי פעם בשוק.

הבקבוק משובץ בכמעט חמישה עשר אלף יהלומים בנוסח דרקון בחיתוך ברור. אומרים שהעיצוב לקח כמעט שמונה חודשים.

הדרקון מסמל מזל טוב ועושר; אין זה פלא שהחברה ההולנדית בהונג קונג בחרה בעיצוב. המשקה מזוקק עם פחם חמש פעמים להשגת איכות.

צפו לשלם 5.5 מיליון דולר עבור בקבוק.

3. רוסו-בלטיק (חדש)

הבקבוק הספציפי הזה נוצר לציון יום השנה ה-100 של החברה. הבקבוק הוא זכוכית חסינת כדורים בעיצוב ייחודי, בלשון המעטה. הבקבוק עשוי ממכונית עתיקה של אחת מיצרניות הרכב החלוצות ברוסיה, הרוסו-בלט.

חובבי מכוניות קלאסיות יאהבו את הבקבוק באוסף שלהם. המשקה נוצר כדי למשוך טייקונים, בני מלוכה רוסיים ואנשים עשירים אחרים .

הבקבוק הראשון ניתן לנסיך אלברט ממונקו. אחד הבקבוקים המשובחים נגנב ממוזיאון בקופנהגן, אשר לאחר מכן הוחזר והוחזר.

בקבוק אחד עומד על 1.3 מיליון דולר . זה הכל על הסיפור הפנטסטי מאחורי זה ועל האריזה.

10 סוגי (מותגי) וודקה הטובים והיקרים ביותר בעולם

4. דיווה פרימיום

בשלב מסוים, זה היה הבקבוק היקר ביותר בעולם. אבל גם אם זה כבר לא מחזיק את המקום הראשון, עדיין אין עוררין על איכות המשקה.

הוא עשוי ממי מעיינות שסוננו דרך קרח ולאחר מכן עברו תהליך זיקוק קפדני . בבקבוק יש אבנים יקרות שמעלות את המחיר למיליון דולר . עם זאת, אם אתה יכול לחיות בלי הבקבוק המפואר הזה, אתה יכול לקנות את אותו משקה תמורת 3,700 דולר.

האלכוהול מעודן משולש, והוא עובר דרך אבנים יקרות לפני סיום הייצור. כשתסיימו עם הבקבוק, תוכלו להציג אותו כיצירת אמנות או להשתמש באבנים היקרות כדי לתת מתנה לאנשים הקרובים אליכם.

5. רוסו-בלטיק העתיקה

יצרניות הרכב הרוסיות המפורסמות הסיטו את תשומת לבם לאלכוהול, והן זכו להצלחה גדולה עם הבקבוק הזה. רק מיוחסים יכולים לקנות את הבקבוק של 740,000 דולר עם משקאות חריפים אותנטיים. מעטפת הזהב הטהור במשקל 20 פאונד מחקה עיצובי רכב של חברת רוסו-בלטיק.

מי שאוהב מכוניות ואלכוהול מעולה יעריך את השילוב של שניהם על הבקבוק. החלק העליון של הבקבוק כולל נשר אימפריאלי רוסי דו-ראשי מצופה יהלומים.

החברה הוציאה רק עשרה בקבוקים של חברת המנועים הוותיקה רוסו-בלטיק. הקונים יקבלו כמחמאה רכב שטח של Dartz Promotion Iron Diamond. המרקם והטעם של המשקאות חריפים גם הם.

6. Kors 24k George V מהדורה מוגבלת

משקה חריף זה הרבה יותר ממוצר יקר. הבקבוק של 24,500 דולר מעוצב עם זהב 24 קראט ומיוצר בעבודת יד מקריסטל.

המתכון הוא אחד העתיקים ביותר והוזמן על ידי הצאר ניקולאי השני מרוסיה בחיפוש אחר המשקאות המושלם בטעם. בכל לגימה תהיה לכם הזדמנות לטעום מההיסטוריה העשירה.

הזיקוק נעשה בעזרת צינורות זהב מלא, והאלכוהול מוחדר ביהלומים. המתכון הישן הוא מה ששוחזר שנים לאחר מכן, ורק 250 בקבוקים שוחררו. חלק מהבקבוקים עדיין ניתן למצוא, אבל תשלם עבורם משמעותית.

7. Absolut Crystal Pinstripe בקבוק שחור

הבקבוק פשוט ומתוחכם ונוצר בשיתוף פעולה של מעצבים שוודים ואבסולוט. יש לו נושא בעבודת יד והוא עשוי מקריסטל איכותי. הוא מגיע עם שתי כוסות קריסטל תואמות, כולן ארוזות בתיבת אוצר מבד פסי סיכה.

החבילה השלמה תעלה לך 10,000 $ . רק עשרה בקבוקים נוצרו, מה שהפך אותם ליותר ערך. אבל יש בקבוק זול יותר שאינו שחור שנוצר, והוא היה 1,500 $.

לחברה יש משקאות בטעמים שונים שיתאימו לאנשים שונים. כל המשקאות מזוקקים מחיטת חורף קשה, שבה הם משתמשים אך ורק כדי לגרום למשקאות שלהם לטעום נפלא.

8. Belver Bears Belvedere

קשה שלא להתאהב בבקבוק הקטנטן שנראה כמו דוב. הבקבוק הוצג לראשונה ב-2011 בפסטיבל קאן. זה הגיע משיתוף פעולה בין הזמר-יוצר DJ Jean-Roch לבין Belvedere, חברה פולנית.

לבקבוק במהדורה מוגבלת יש תאורה אחורית כדי להאיר אותו, וניתן לתלות אותו על קירות. הפרספקס השקוף מחזיק אלכוהול חלק וטעים שזוקק ארבע פעמים. הם הצליחו לשמור על הטעם העשיר גם לאחר תהליך הזיקוק. המחיר הגיע ל-7,240 דולר לבקבוק .

9. סברובסקי סגלגל

לבקבוק מראה נוצץ והוא אחד הבקבוקים מושכי תשומת הלב אי פעם. כל צידי הבקבוק מכוסים בשבעת אלפים גבישי סברובסקי.

הוא הוכרז ב-2009 בוינה ונמצא רק במועדונים האקסקלוסיביים ביותר באמריקה ובאירופה.

אתה יכול למצוא את בקבוק המשקאות במחיר שערורייתי של $6,922 . למרות שהבקבוק הוא מה שמייקר את המוצר, המשקה בתוכו הוא גם ייחודי ובעל טעם פרימיום. המרקם החלק הופך את המשקאות לקל להתפנק בהשוואה למותגים אחרים.

הוא מכיל רק מים ומאה אחוז אלכוהול חיטה. זהו אחד הזנים האקסקלוסיביים ביותר; כאשר אתה מוסיף אותו לבקבוק מחזיר האור, המחיר הגיוני.

10. יורדנוב

המשקה מיוצר במזקקה גרמנית בקובלנץ. 150 שנות הניסיון ניכרים בכל בקבוק. האלכוהול טהור וצלול מכיוון שהוא עובר חמישה תהליכי זיקוק. יש לו גם ריח ארומטי על גבי הטעם העדין והעשיר.

גרגרי חיטה טהורים הם הבסיס העיקרי לתהליך הייצור שלהם. הבקבוק גם עוצב בעבודת יד עם למעלה מ-8000 גבישי סברובסקי. זה נקרא מהדורת Decadence על ידי היצרנים, ובקבוק אחד מגיע לכ-4,300 דולר .

הבקבוק המצופה באבני חן הופך אותו לבחירה יקרה וליצירת אמנות מדהימה, ואנשים שנהנו מהמשקה אומרים שהוא שווה כל שקל.

סיכום

זה משלים את רשימת 10 מותגי הוודקה היקרים בעולם. הוודקות הללו הן במחיר גבוה וטעמן עשיר. האריזה, תהליך הייצור והמוצר הסופי שלהם כולם מרכיבים את תג המחיר. רוב החברות הללו הלכו לקיצוניות כדי להבטיח שהן מספקות משקאות ובקבוקים שלא נראו מעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top