מה הם יתרונות שתיית יין אדום לפני השינה, ללב ולבריאות הכללית שלנו

ליין אדום במיוחד יש כמה יתרונות בריאותיים מדהימים כאשר הוא נצרך במתינות. מה הם יתרונות שתיית יין אדום לפני השינה, ללב ולבריאות הכללית שלנו:

הנה פיסת מידע חשובה לכל אוהבי היין: האם ידעת שיש בעצם יתרונות בשתיית יין? ובכן, הפתעה, יש! אז במקום שזה מרגיש כמו תענוג אשמה, למעשה זה יכול להיות טוב בשבילך. 

ליין אדום במיוחד יש כמה יתרונות בריאותיים מדהימים כאשר הוא נצרך במתינות. תלוי איפה אתה גר בעולם, המושג “שתיה במתינות” עשוי להיות מוגדר קצת אחרת. בממוצע, הוא מוגדר כלא יותר ממשקה אחד ליום לנשים ושני משקאות ליום לגברים. 

חשוב לשמור על מתינות כדי לספוג את כל היתרונות שיש ליין אדום להציע. הנה 5 יתרונות של שתיית יין לפני השינה.

מה הם יתרונות שתיית יין אדום לפני השינה, ללב ולבריאות הכללית שלנו

מה הם יתרונות שתיית יין אדום לפני השינה, ללב ולבריאות הכללית שלנו:

1. עוזר לך להירגע ולהפחית מתחים ולחץ

אין הרגשה טובה יותר מאשר לחזור הביתה אחרי יום ארוך, להחליף לבגדים נוחים ולהירגע עם כוס היין האהוב עליך. אם אי פעם תהיתם מדוע יין גורם לכם להרגיש רגועים, למעשה יש סיבה.

יין אדום מכיל תרכובת הנקראת רזברטרול. תרכובת זו נמצאת בקליפת הענבים האדומים ולאחר מכן נמצאת ביין אדום. 

כאשר אנו לחוצים, הגוף שלנו מייצר קורטיקוסטרון , הורמון לחץ. עם זאת, הרסברטרול ביין אדום עוזר לחסום הורמון זה ובכך עוזר לגוף ולנפש להירגע.

אף אחד לא רוצה ללכת לישון לחוץ, וזה גם לא בריא לעשות את זה, אז מזגו לעצמכם כוס אחרי העבודה. מגיע לך! 

2. עשוי לעזור לך לרדת במשקל 

הנה עוד יתרון אדיר של רזברטרול. אם אתה מנסה לרדת קצת במשקל, כוס יין אדום עשויה לעשות את העבודה.

הרזברטרול ביין יכול לסייע בהפיכת שומן לבן לשומן בז’ . ההבדל בין שני סוגי השומן הללו הוא ששומן בז’ שורף אנרגיה כדי לחמם את גופנו והשומן הלבן אוגר אנרגיה. מכיוון ששומן בז’ עשוי מתאי קטן יותר, הרבה יותר קל לשרוף אותו מאשר שומן לבן. 

עם זאת, זכור לשתות במידה. יותר מדי יכול להשפיע הפוך!

3. יין אדום עשוי לסייע לתרום לבריאות מעיים טובה יותר

מי לא רוצה עוד חיידקים בריאים במעיים? אם תרצו להגדיל את הכמות בכמות שלכם, שקול להגיע ליין אדום בערב.

במחקר משנת 2019, כתב העת Gastroenterology גילה שלאנשים ששתו יין אדום באופן קבוע יש מגוון גדול יותר של חיידקים טובים במעיים, לעומת אנשים שלא שתו יין אדום. 

יש כמות מגוונת של חיידקים במעיים חשובה מאוד. זה עוזר לעכל מזון וגם יכול לעזור לנהל משקל בריא. כאשר חיידקי המעי אינם מוגנים, זה יכול להיות קשור לעלייה במשקל ואולי גם למחלות אחרות. 

4. עשוי לשפר את בריאות הלב שלך

היתרונות הבריאותיים של יין אדום לא מסתיימים במעיים. מספר מחקרים מראים שכוס יין אדום לילית עשויה לסייע בהורדת הסיכון למחלות לב וסוכרת מסוג 2 . זאת בשל היותו עמוס בנוגדי חמצון וטאנינים.

רזברטרול, כמו גם נוגדי חמצון אחרים, ביין אדום עוזרים להעלות כולסטרול HDL (מהסוג הטוב). זה גם עוזר להורדת כולסטרול LDL (מהסוג הרע) כאשר הוא נצרך במתינות. 

כולסטרול HDL חיוני במניעת הצטברות פלאק בעורקים, מה שמוביל להתקפי לב ושבץ. בואו להרים כוס ללב בריא!

5. ליין אדום יש יתרונות עור מדהימים

העור הוא האיבר הגדול ביותר של הגוף, אז למה לא לתת לו את האהבה הראויה? שתיית כוס יין אדום בלילה עשויה לשפר את מראה העור למחרת בבוקר. 

“יין אדום עמוס בנוגדי חמצון כמו פלבנואידים, רסברטרול וטאנינים המסייעים להילחם בהזדקנות על ידי שיקום קולגן וסיבים אלסטיים”. 

לא רק זה, אלא גם נוגדי חמצון מכילים תכונות אנטי דלקתיות. עם זאת, שתיית יין אדום עשויה לעזור בריפוי אקנה. חלקם אפילו מציעים למרוח את היין באופן מקומי. איזו דרך טובה יותר להירגע אחרי יום ארוך מאשר לעשות מסכת פנים עם יין תוך כדי לגימה ממנו? 

סיכום

העולם מלא בהרבה יינות טעימים, והעובדה שלחלקם יש יתרונות בריאותיים פוטנציאליים הופכת אותם לנחשקים עוד יותר. שתיית כוס יין אדום לפני השינה עשויה לעזור לך להירגע תוך שיפור הבריאות הכללית שלך.

בין אם אתם משלבים יין עם ארוחה ביתית או פשוט לוגמים ממנו בחצר הבית שלכם, יין הוא תוספת מצוינת לשגרת הערב שלכם. לחיים! 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top